Wat als er materialen te weinig geleverd zijn?
Voor vertrek doen wij reeds een uitgebreide controle, maar vragen ook aan de klant om steeds bij levering de bestelling te controleren. Schade, defecten of tekorten die vòòr het event gemeld werden, zullen wij zonder meerkost naleveren. Melding van schade, defecten of tekorten nà het event kunnen we helaas niet meer aanvaarden.
- Moet men het materiaal schoonmaken vooraleer het terug te geven?
- Kan men het tijdstip van levering en afhaling kiezen?
- Mag men het materiaal in de magazijnen komen afhalen?
- Levert u overal in België?
- Mag/kan ik alles zelf opbouwen?
- Tot waar worden mijn gekozen materialen geleverd?
- Kunnen jullie precies zeggen wanneer er geleverd zal worden?
- Kan er ook buiten de kantooruren geleverd worden?
- Wat gebeurt er met de transportkarren?
- Is setup en afbraak inbegrepen?
- Kan ik nog iets laten naleveren?
- Wat als er iets gebroken werd tijdens mijn event?
- Er is tijdens het event kaarsvet en dergelijke op één/meerdere nappen, wat nu?
Heeft u vragen of wenst u meer informatie?
Kan u het antwoord op uw vraag niet terugvinden?
Aarzel dan niet om ons te contacteren!